Fii vizibil online!
Fa-ti canal pe youtube!

5 actiuni pentru cresterea comunitatii

O strategie bine gândită poate ajuta la consolidarea comunității în jurul canalului tau. Principalele 5 lucruri de care trebuie sa tii seama sunt urmatoarele:

1. Fa cunoscuta povestea canalului tau

Povestea apariției canalului tău este povestea unică a călătoriei care te-a adus pe YouTube

2. Defineste-ti crezul

Comunică-ți misiunea/pasiunea și oferă-le userilor ceva în care să creadă!

3. Fii lider de opinie

Cel mai probabil, spectatorii se abonează la canalul tău pentru că te plac! Atunci când te pasionează cu adevărat ceea ce faci și acest lucru transpare pe ecran, prin vocea ta, inspirația se poate transforma în spiritul unui lider de opinie

4. Dezvolta ritualuri

Ritualurile sunt activități sau formate repetate, pe care spectatorii pot ajunge să le aștepte cu nerăbdare de fiecare dată. Consecvența este esențială pentru a se crea obiceiuri de vizionare și „evenimente” în jurul cărora se poate forma o comunitate.

5. Adopta un jargon special

La fel ca o strângere de mână secretă, un limbaj distractiv sau unic poate oferi un sentiment de apartenență membrilor comunității tale.

Crearea relațiilor consumă timp și necesită implicare, iar identificarea segmentului de public asupra căruia să te concentrezi poate fi extrem de dificilă. Fiecare comunitate este diferită. Identificarea și înțelegerea trăsăturilor unice ale publicului te vor ajuta să găsești cea mai bună metodă de a-i implica.

YouTube Analytics îți oferă rapoarte care pot contribui la o mai bună înțelegere a publicului.

Interacțiunea cu publicul este un pas esențial pentru dezvoltarea unei comunități loiale, care te poate ajuta să-ți promovezi conținutul. Dacă publicului tău îi place ceea ce vede și interacționează pozitiv, există șanse mai mari să îți distribuie videoclipurile și să le recomande prietenilor. Este important totodată să răspunzi la comentarii și să recunoști contribuțiile publicului, deoarece acest lucru poate determina participarea mai multor membri ai comunității. Unii creatori merg și mai departe în ceea ce privește implicarea membrilor comunității, invitându-i să vadă ce se întâmplă în spatele cortinei.

Ascultă-ți publicul: ce lucruri noi ar vrea să afle despre tine? Cere-le părerea și dedică-le următorul videoclip. Poate fi ceva simplu, precum încărcarea unui videoclip rapid de pe dispozitivul mobil cu aplicația Studio de creație YouTube.

Include răspunsurile spectatorilor: dacă le ceri spectatorilor tăi să trimită comentarii, include o parte dintre ele în următorul videoclip. Dacă le afișezi comentariile sau numele de utilizator, este posibil să crească interacțiunea din comunitate.

Nu strică să întrebi: poți recomanda publicului să răspândească vorba. Îi poți ruga să comenteze, să aprecieze sau să îți dea mai departe videoclipurile și să se aboneze la canal.

Mulțumește-le celor mai mari susținători și arată-le că îi apreciezi: recunoaște aportul celor mai loiali membri ai publicului tău și mulțumește-le pentru generozitate!

- Conversația între reprezentanții publicului tău va avea loc cu sau fără implicarea ta. Secțiunea Comentarii a canalului dvs. de YouTube vă dă posibilitatea de a promova discuții interesante cu privire la canalul sau la videoclipurile dvs. Încearcă să folosești câteva dintre aceste tehnici și dă tonul conversației!

- Adaugă primul comentariu la fiecare videoclip pe care îl încarci. Cel mai probabil, comentariul tău va apărea primul în listă.

- Fă-ți un obicei din a răspunde la comentarii în primele câteva ore după încărcarea unui nou videoclip.

- Arată-ți aprecierea față de cele mai inspirate comentarii.

- Pentru a crește nivelul de implicare, utilizează secțiunea de comentarii și dă mai departe linkuri către alte videoclipuri și fotografii relevante.

- Folosește instrumentele de moderare pentru a încuraja utilizatorii să comenteze și pentru a ascunde utilizatorii nedoriți.

- Dezbaterile productive sunt utile pentru buna desfășurare a vieții unei comunități, însă uneori poate fi nevoie să filtrezi comentariile trecând pe lista neagră anumite cuvinte sau expresii (folosind setările pentru comentarii) sau eliminând pur și simplu comentariile nepotrivite adresate unui individ sau unui grup.

Parteneri in reteaua BrandTube

De ce sa ne alegeti pe noi

Despre noi

Ne-am intilnit la Londra, la un curs de pregatire YouTube! Eram singurii 3 romani prezenti intre zecile de tineri pasionati, veniti sa invete cit mai mult din tainele gestionarii canalelor din cea mai mare platforma de video din lume. Pentru ca avem aceleasi valori: munca facuta cu constiinciozitate, seriozitate si zimbet pe buze, ne-am hotarit sa infiintam BrandTube!

Ce facem

Gestionam canale de youtube. Le ajutam sa-si intareasca brandul si sa monetizeze cat mai bine. Prin ideile noastre, prin cunostintele avansate dobindite si prin tool-urile de partener oficial ceritificat Youtube reusim sa punem suflet in fiecare actiune a noastra. Mizati pe noi si nu va vom insela asteptarile!

Pe cine reprezentam

Electrecord este un brand reprezentativ pentru Romania, care a ales sa lucreze cu noi. Sint zeci de mii de piese muzicale care acum au intrat in laboratoarele noastre pentru a fi oferite apoi publicului! Melodii nemuritoare ce sint ingrijite cu drag si pricepere pentru a straluci multi ani de acum inainte.

Gasca Zurli este un alt partener cu care ne mandrim. Canal cu aproape 100.000 de subscriberi si cu un continut de calitate dedicat celor mici!

Contact

Ne gasiti cel mai usor pe email: office@brandtube.ro

Nu uita! Lucrand impreuna cu noi:

- continutul canalului tau va fi protejat
- iti vom eficientiza monetizarea
- canalul tau va creste organic

Sfaturi pentru un canal mai bun!